Szczęściara

Nie udało się… Mój ukochany Canon leży na dnie plecaka i czeka na transport do Warszawy. Minimum 200sgd i 2 tyg na naprawę – nie miałam tyle (szczególnie czasu…).

Los sobie odrobinkę ze mnie zadrwił pozbawiając mnie mojego aparatu w trakcie (Borneo) i tuż przed (Tajlandia) wspaniałą i wyczekiwaną podróżą… Źle? – Oj bardzo…

Jednak nie do końca 🙂  Cały czas przekonuję się o tym, że ludzie, których spotykam to najlepsza rzecz jaka mi się przytrafia – tak jest i tym razem. PATRA – you are great! (I’ll translate it for you later 😉 )

 

IMG_0030

Zobaczymy co z tego będzie 😉

 

03.05.2014 – przygotowania i brak czasu

nie mam pojęcia gdzie uciekł mój czas… Na stronie brakuje zdjęć z 2 miesięcy!! Ostatnie dni na Filipinach, spacery po Singapurze, szalone dni na Bali/Gili/Lomboku z Piotrkiem, moja (prawie)samotna podróż na Borneo… Wow!

Chciałabym wcisnąć przycisk pauzy i na moment zatrzymać pędzący świat. Zastanowić się nad tym co się wydarzyło, przejrzeć zdjęcia, napisać do ludzi, których spotkałam, pogadać z tymi, którzy są tu i tam (Sinagpur, Warszawa). Chyba się nie da…

Ale zdjęcia się pojawią – w odpowiednim czasie 🙂

 

Pozdrawiam i śmigam dalej! Cytując dobrze znane w naszym towarzystwie: Nie ma czasu na pierdoły!

Zu

 

 

 

2 thoughts on “Szczęściara

Skomentuj

