Najlepszy towarzysz podrozy

23.04.2014 …

Po 5 latach, 7 miesiacach, tygodniu i jednym dniu stracilam cos bardzo dla mnie waznego. Moj Canon poddal sie w samym srodku dzungli na Borneo.

Czuje sie jakby ktos pozbawil mnie reki… albo oka… Nie codziennie traci sie cos co bylo nieodlacznym elementem kazdej, nawet najkrotszej podrozy czy wycieczki od prawie 6 lat…

…ale jescze sie nie poddajemy. Mam nadzieje ze uda mi dzis wystarczajaco szybko dotrzec do Singapuru i Canon trafi do serwisu. Nie wiem tylko co bedzie, kiedy moje podejrzenia co do uszkodzonej migawki sie potwierdza…

Trzymajcie kciuki za staruszka!
Zu

2 thoughts on “Najlepszy towarzysz podrozy

Skomentuj

