Pierwsze zwiedzanie

17.01 – Piętekpiątunio – mój dzień wolny od zajęć na NUSie

trzeba to wykorzystywać – popędziłam więc oglądać/zwiedzać/fotografować miasto.

Image

Mapka z kawałkiem mojej trasy.

(Śledzi mnie endomondo, więc tam też pojawiają się informacje – te bardziej sportowo-rekreacyjne)

Image

Jest Kasia, jest przewodnik – można zwiedzać. Zielone tereny wokół katedry św Andrzeja.

Image

St Andrews Cathedral i czający się za nim wysokościowiec…

Image

…gigantyczna tuba z dziurkami 🙂

Image

Miejska dżungla na końcu St Andrews Road

Image

Marina Bay Sands po raz pierwszy!

Image

Na dowód tego, że tam rzeczywiście jestem i robię te wszystkie zdjęcia. Za nami Esplanade Theatres – dla mnie bardziej jeże.

Image

Image

Anderson Bridge (jeden z najstarszych w mieście)

Image

Image

Zupełnie niechcący trafiłyśmy na największą atrakcję Singapuru – rzygającego wodą Merliona!

Image

_MG_5418

A jednak znalazłam! Piotr ❤

_MG_5419

Dla fanów zielonej architektury – jest skąd czerpać inspiracje – Raffles Place

_MG_5423

Checked

_MG_5425

To chyba najniższy biurowiec w tym mieście… The Quadrant

_MG_5429

Złoty mój ulubiony kolor. One Shenton Way – i chyba wiem skąd pomysł na naszą Złotą 44 🙂

_MG_5430 _MG_5449

Zostawiam Financial District w tyle – kierunek ChinaTown

_MG_5466

Noworoczne dekoracje na ulicach

_MG_5470

_MG_5482

Początek wielkiego targu w uliczkach ChT

_MG_5488

Pomelo

_MG_5489 _MG_5491

Nie było trudno domyślić się jaki jest tegoroczny znak zodiaku

_MG_5494

Ludzi pełno, wszyscy sprzedawcy krzyczą, można próbować lokalnych specjałów i mierzyć hinduskie kiecki. No i oczywiście konie/koniki dostępne na każdym straganie 🙂

_MG_5495 _MG_5503

Sri Mariamman Temple, a raczej jego dachy

_MG_5506 _MG_5510

Istne noworoczne szaleństwo Chińczyków – wszystko co czerwone, czerwono-złote, końskie i grające jest teraz pożądane

_MG_5519 _MG_5527

Mój pierwszy koncert w Singa – pełny profesjonalizm w kowbojskim kapeluszu

Aż za dużo jak na pierwszy raz,

Sama nie mogę uwierzyć,

Miłego dnia!

Zu

Skomentuj

